På tvers av ledende søke-, sosiale, annonse-, affiliate- og markedskanaler.
BigCommerces Feedonomics er den topprangerte bedriftsløsningen for omnikanalintegrasjon, dataaggregering og -transformasjon, katalogsyndikering og ordresynkronisering.
Optimaliser dekningen i Google og Microsoft for å maksimere rangeringen i søkemotorer, øke konverteringer og redusere driftskostnader. Feedonomics tilbyr testing døgnet rundt, feilretting og løpende ytelsesoptimalisering i forhold til hver søkeplattforms spesifikke katalog- og skjemaregler.
Forsterk lookalike-publikum, retargeting, influencer- og abonnentmarkedsføring med strømlinjeformet feedoptimalisering, produktoppføring og datasynkronisering på tvers av Metas Facebook- og Instagram-butikker, TikTok, Snap og andre ledende sosiale kanaler.
Optimaliser og forsterk visningsannonser på tvers av Google, AdRoll, Criteo, Adcrowd og flere andre. Utvid salgsrekkevidden din eksponentielt med ledende partnere, inkludert Rakuten, Impact, Partnerize, Avantlink, Commission Junction og flere andre.
Automatiser produktoppføringer og ordrehåndtering på over 180 markedsplasser, inkludert Amazon, eBay, Facebook, TikTok Shop, Walmart og Target Plus. Koble deg til ledende plattformer for markedsplasser som Mirakl, som driver merkevarer som Macy's og H&M.
(Og transformer data på tvers av mer enn 70 andre kanaler som Bazaarvoice, Connexity og mer).
TikTok
Snap
«Å kombinere Feedonomics' datastrømadministrasjon med omnikanal-funksjonene som er naturlig tilgjengelig i BigCommerce, skaper en overdimensjonert mulighet for bedrifter som Natori til å utnytte beriket produktdata direkte i nye markedsplasser, sosiale kanaler og annonsenettverk, og til slutt skape en mer enhetlig shopperopplevelse.»
Kvalitetsdata er nødvendig for å oppnå gode resultater på tvers av kanaler.
*I en kundeundersøkelse fra 2. kvartal 2023 rapporterte mer enn 75 % av Feedonomics-kundene om opptil 50 % eller større forbedringer i omnikanal-konvertering, avkastning på annonsekostnader og inntekter. Kilde: Q2, 2023 Feedonomics kundeundersøkelse