Se for deg mulighetene for å utvide virksomheten din til nye regioner, på tvers av kundesegmenter eller lansere unike merkevarer – alt administrert fra ett sted. Opplev banebrytende netthandel, nå med kraften til multi-Storefront
Lag unike storefronts for hver fasett av virksomheten din, alt sammen administrert gjennom ett BigCommerce-dashbord. Multi-Storefront muliggjør effektivitet samtidig som driftskostnader og kompleksitet reduseres — og hjelper deg med å skape en uslåelig opplevelse for hver kunde.
Skaler smartere med multi-storefront når du vokser. Lag tilpassede multi-storefront-opplevelser for hvert nytt marked eller merke uten ekstra arbeid.
Ved å kutte ned antallet systemer og integrasjoner virksomheten din er avhengig av, kan du redusere løpende vedlikehold — noe som betyr høyere inntekter med mindre problemer.
Unngå ekstra innsats med et sentralisert system for å administrere alle butikkfrontene dine. Enten du legger til nye produkter eller oppdaterer priser - gjør det én gang, på ett sted.
Få kraftig innsikt fra en enhetlig datakilde – slik at du kan analysere virksomheten din helhetlig, eller fokusere på å vurdere ytelsen til en bestemt butikkfront.
«BigCommerces åpne API-arkitektur, store og voksende sett med forhåndsintegrerte apper, multi-storefront og pågående forpliktelse til prinsippene for komponerbar handel gjør oss i stand til å raskt og enkelt finne opp nye produkter og tjenester.»
Leon Shepherd, informasjonsdirektør, Ted Baker
Enten du øker salget i nye regioner med lokaliserte butikkfronter, effektiviserer driften for å administrere flere merker eller tilpasser deg helt forskjellige kundesegmenter — du kan gjøre alt fra det samme BigCommerce-dashbordet.
Fra et enkelt BigCommerce-dashbord kan du:
På tvers av hver butikkfront vil du låse opp funksjoner for å:
Gjør deg klar til å utforske Multi-Storefront og andre funksjoner som kan bidra til å bygge merkevarens visjon — inkludert med en produktdemo tilpasset de unike forretningsbehovene dine.
Teamet vårt vil kontakte deg innen 24 timer for å diskutere bedriftens behov.